PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, March 15, 2011

Retreat BPE 2011 Part 2

Assalamualaikum..
Mcm dah terasa basi lak cerita tentang retreat ni..tp xpela..aku nk citer gak kt sini..Kebelakangan ni sgt sibuk sikit dgn tugasan keje dan juga tempahan manik smpaikan nk update blog psl retreat tu terganggu..

Ok kita sambung cerita yg sebelum ni..
Aktiviti Jumaat mlm ialah..Mesyuarat BPE Bil. 2/2011..alahai aku lak kena duk sebelah bos sebagai pencacat minit..first time ni..alhamdulillah semua berjalan lancar..alahai..gambor aku duk sebelah bos xde lak..hihihi..
Abis meeting kul 11.20mlm..mata dah xleh nk buka dah..so apa lagi masuk bilik terus tido ler..

Sabtu, 5/3/2011..taklimat untuk penilaian outcome..aku dan my PSU mewakili unit SDSI utk dibentangkan..




Aksi-aksi ketika pembentangan..haha..semua org kena bekerja pada hari sabtu..gitu ler rupa masing-masing..aku lak tekun mendengar sbb duk satu meja dgn SUB..hahaha..sgt bagus dan fokus k..

Rehat utk makan tengahari dan pembentangan disambung sehingga kul 4 petang..selepas itu semua org dikehendaki berkumpul untuk pegi ke rumah orang-orang tu..Aku lak tak dpt ikut kerana ditugaskan untuk menguruskan hadiah untuk mlm BBQ..pertukaran hadiah sesama warga BPE dan juga hadiah untuk cabutan bertuah..Antara gambar yg sempat dirakam ketika ke rumah orang-orang tua....




Gambar aku dah sah-sah xde dlm ni kan..hahaha..ok kita proceed dgn agenda pada mlm sabtu tu..hahaha..acara paling best la konon-kononnya..

Jom kita snap gambor dulu before majlis bermula..


Para jelitawan..hihihi..


Antara hadiah yang telah dikumpul dan akan ditukar nnt..dalam byk2 hadiah tu..aku kecewa skit sbb hadiah aku telah dipecahkan orang yg menolong..kesian org yg menerima hadiah aku tu..insyaallah akan aku ganti balik..walaupun ada sedikit rasa terkilan sbb hadiah tu dipecahkan di depan mata aku..org yg memecahkan tu pun xde perasaan..sepatah kata pun xckp..mmg dia xtau sape yg bg hadiah tu but at least org kata berbahasa la skit..tnya hadiah sape..nk ganti ke tak..ini buat xtau jer..mmg aku agak kecewa dan sedih laa..

 The emcess of the nite..

Majlis bermula dengan sambutan harijadi..untuk bulan Jan-April 2011.. 


Alaaa..tersalah tulis atas kek lak..kalau dah masuk bulan April tu bermakna termasuk bulan kelahiran aku ler..aku pun dipanggil kuar gak tp muka aku xde sape pun nk snap..hihi

Birtday boys

Birthday Girls + Boy, Akif..hihi

Aktivti bertukar-tukar hadiah tu based on nombor yg dicabut..alhamdulillah semua berjalan lancar..walaupun thn ni tak bertuah untuk lucky draw..hihi..mknan lak sgt byk smpaikan tak termkn rasanya..antara mknana yg dihidangkan unutk BBQ ialah ketam, sotong dan ikan pari dgn pelbagai sos, manakala side cos ada spagetti, nasi goreng nenas, sate, sup tulang, kek, buah-buahan dan ice-cream...lebih kurang kul 10.30mlm majlis selesai..semua org dah kenyang..lepak jap sesambil mkn ice-cream...rugi ni kalau tak abiskan sepeti..hahaha...dah penuh perut so..apa lagi..balik bilik and zzzzzzzzzzzzz.....hahaha..giler tak senonoh kan..dh smpai bilik tu xdela terus tido..lepak jap..tgk TV dan kul 12tgh mlm baru aku tido..


No comments:

Post a Comment

Popular Posts