PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, May 6, 2011

Selamat Hari Ibu..

Assalamualaikum..


Dikesempatan ini..ceewaaahhh..macam raya lak yer..hahaha..aku ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu buat omak tersayang yang kt kampung tu..den tau omak den xreti nk berintenet nk baco blog den ni..tapi xpela..kironya den bgtau ket semuo org la biar org tau den sayang omak den....aiikk..apsal aku cakap nogori ni..??mereng?maybe la kot..

Huh..agak tertekan dan kepenatan..byk benda yang nak dipost kat blog ni tapi..kesibukan yang melanda membuatkan aku buntu..xtau yg mana satu nk post dulu smpai citer dah basi gamaknya..

Ok..berbalik pada citer hari ibu..sebenarnya xde apa-apa nak citer pun..terlebih excited mcm aku ni ibu lak..seronok tgk kwn2 yg dah bergelar ibu..moga diorg jadi ibu yang baik dan best utk anak masing-masing..mak aku pun best jugak..kih..kih..kih..

SELAMAT HARI IBU UTK SEMUA IBU-IBU DI DUNIA NI..!


4 comments:

  1. selamat hari ibu juga utk pemilik blog yg cantek nie...sdikit info: hari ibu jatuh pada 8 mei & sambutan thn nie akan disambut pada 10 mei..do refer http://www.lppkn.gov.my

    p/s: dolu PA shahrizat kan..gegege..

    ReplyDelete
  2. alamak kak eza..sy bkn ibu lagi tp sy anak kpd ibu sy..haha..selamat hari ibu juga buat kak eza..

    ReplyDelete
  3. haha mcm raye lah. tetibe terbayang ketupat. dushhh
    hahaha. selamat hri ibu buat semue ibu2 di malaysia.... dan di seluruh dunie...

    ReplyDelete
  4. silah:puasa pun belum dah terbayang ketupat yer..suh mak buat..hihihi..

    selamat hari ibu utk ibu silah juga yer..

    ReplyDelete

Popular Posts