PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, January 5, 2012

Saya bercuti lama....

Assalamualaikum...grey-hippo akan bercuti bekerja drp Awana Kijal Resort, Terengganu selama 8 hari ( 6 - 13 Januari 2012) bersempena Lab Penyelarasan Program Keusahawanan, Pemasaran Produk dan Modal Insan KKLW..

So kalau yg ternanti-nanti entri sy ni harap bersabar...hihihi...mcm la ramai sgt nk baca blog aku ni..tp xper..kalau ada masa..itu 'kalau' yer...rasanya mmg xde masa pun nk berblog nnt...jadual penuh drp pukul 7.00 pagi hingga 11.00 malam...

Kepenatan akan melanda...

2 comments:

  1. cuti ke kerja? hehehe...takpela, asalkan ko dpt rehat, wah~ bajet retis gitu, aku sentiasa ternanti2kan update dari ko sayang....hahahahah...

    take care...ko tu kecik comel je orgnye, risau aku, takot org tak pasan ko, hahahaha~

    ReplyDelete
  2. kerja beb..jgn risau..kehadiran aku amat diperlukan..hahaha...bajet retis jugak ni..

    ReplyDelete

Popular Posts