PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, January 18, 2013

Semalam, hari ni dan esok...

Assalamualaikum...

Awal-awal tahun hari ni..sgt berazam untuk menulis blog setiap hari...namun...alahai...xboleh laa...keje sgt byk...tapi disebabkan pagi ni pegawai aku xde kerana pegi mesyuarat...so..boleh la bertenang dan buat keje-keje lain skit...kalau dia ada...mmg tak putus-putus dengan keje...tepon pun asyik berdering jela...hihihi..tapi aku tetap cool dengan keje yg berlambak..cuma agak penat skit laa...

SKT aku yang masih lagi tertangguh...ingatkan nak buat kat umah semlm..tetiba lak wifi buat hal...xde internet lak...malas nk layan...biarla..kalau rajin..rehat tengahari ni aku buat laa...

Petang semlm pun dah balik lambat sebab siapkan keje dan betulkan GCR yang dah diluluskan oleh bos tapi cutinya hilang 3 hari..Alhamdulillah dengan pertolongan CC..akhirnya semuanya settle...cuti berbaki 7 hari untuk 2012...5 hari disimpan untuk GCR dan 2 hari di bawa ke tahun ini...akhirnya setelah 6 thn keje..GCR terkumpul telah mencecah 22 hari..Alhamdulillah..syukur pada ALLAH..bukan senang nk kumpul 150 hari GCR ini.....byk dugaannya...so sebelum apa-apa terjadi..baik drp skrg aku kumpul skit2 kan....hihihihi...

Esok petang hingga malam aku akan berada di  Bukit Jalil...aku akan bertugas bagi pempromosikan Pertandingan Rural Business Challenge (RBC) 2013..bersempena Karnival Visit Malaysia Year 2014 yang berlangsung mulai hari  ni 18-20 Januari 2013...so nnt leh la singgah di booth KKLW yer...ada goodies tau...hihihi...


Nota Kaki : tak sabar nk balik kampung beli cincin leh???okey...xde kaitan dengan tajuk di atas...hahaha..



2 comments:

  1. beli cincin?? ehem ehem... hihihihi!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapat bonus tu mesti beli benda yang nampak...emas adalah pelaburan masa depan...hihihi

      Delete

Popular Posts