PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, March 18, 2013

Perasaan ini...

Assalamualaikum...

Syukur Alhamdulillah kepada ALLAH kerana aku diberi kesihatan yang baik untuk meneruskan kehidupan ni...

Dulu..selalu berangan...bestnya jadi B2B...nak buat camni...nk buat camtu....eiiiii....suka..suka....ermmm...bila dah mula segalanya...alahai...hambik kau sebijik....!!baru aku tau perasaan tu camner...stress....stress... dan stress....segala benda nampak mudah...tapi bebannya...hanya Tuhan saje yg tau...sekarang ni aku asyik sakit kepala jer...beban keje di ofis yang menuntut sepenuh komitmen...dah bila balik umh lak...kena fikir benda lain lagi...

Rupanya...camni la kalu jadi B2B yer...baru ku faham...bukan senang nak tetapkan tarikh...nk kena ambik kira semua perasaan dan kelapangan orang lain...sedara mara dan juga adik beradik...kalu ikut tarikh sendiri..kan ada lak yang terasa hati...pastu kena ikut lak tarikh orang tua...kalu menentang kan..dikira tak dapat restu lak....aduyai...mcm-mcm hal...

Ermmm...nasib baik la bakal suami ku itu sgt memahami...dia byk bertolak ansur...mana ke tidaknya...aku yg uruskan semuanya...dia pandai cakap boleh atau tak jela...hahaha....biasa la orang lelaki ni kan...mana suka nak fikir atau arrange benda-benda cerewet camni....hihihihi....lastly..aku jugak yg pening...

Perasaan berdebar tu...makin hari makin kuat...risau sekiranya..majlis tidak sempurna seperti yang diharapkan..harapnya..aku diberi ketenangan untuk menghadapi hari-hari mendatang...

1 comment:

  1. takpe Roz... semua org akan lalui begitu...
    stress or tak stress depend diri kite n org sekeliling kite.. kene pikir rasional, jgn ikut nafsu.. sabar ok, sabar atas sabar, tu je aku leh pesan kat ko.. sykur ko dpt b2b husband yg memahami.. so, ko jgn stress sensowang.. biar same2 susah.. n settle dgn diplomasi, take care dear!

    ReplyDelete

Popular Posts