PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, October 22, 2018

Kisahnya...

Assalamualaikum...

Terlalu lama tidak menulis..yesss..rinduuuuu sgggttttt pada blog sy ni...rindu nak ziarah blog kawan-kawan...rindu nak menulis...sy sgt suka bercerita..berkongsi dan meluahkan perasaan dalam blog sy ni..namun kekangan masa mmg sgt tidak mengizinkan...okeh..sgt kecewa!!

Setiap hari..kehidupan sy hanya rumah dan pejabat..seawal pagi jam 5.30 dah bangun...uruskan nasi anak untuk bekal anak ke rumah pengasuh...mandi dan solat.. lepas tu suami lak tolong uruskan Adam Rizqi untuk mandi dan pakaikan baju tadika...tukar pampers adik..angkat barang ke kereta...jam 6.30 pagi dah bergerak dari rumah.

Persinggahan pertama di rumah pengasuh adik..then pejabat suami...seterusnya tadika Adam Rizqi dan pejabat sy...perjalanan memakan masa lebih kurang sejam..

Jarak xdela jauh sgt lebih kurang dalam 30km..namun bila dah kena lalu umh pengasuh..ikut jln dalam...jarak perjalanan menjadi 35km...demi anak..masih belum bersedia untuk hantar adik yang berumur 1 tahun 6 bulan ke taska...biar jela dulu...

Menitik air mata bila teringat kes Adam Rizqi dulu bila first day hantar taska..xnak kejadian sama berulang pada adiknya..

Bila dah smpai opis..keje xpernah nk reda...mmg xde masa nk relax..nk blogwalking lagi lerrrr xde masa...sharp jam 5.00 petang kena balik..nk ambik Adam Rizqi kat tadika..ambik suami dan ambik adik ..

Smpai umh..keje-keje di umh bermula...telefon dah xtau kemana dah...nk tido karang baru cari sbb nk alarm berbunyi ler...nnt kan xsedar bangun pagi lak...hihihi....

Nota Kaki : keje sampai pencen


No comments:

Post a Comment

Popular Posts