PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, June 21, 2010

Thanks LENO

Petang jumaat lepas..aku dpt panggilan drp LENO Putrajaya
Mmg tak sangka..aku menang lucky draw for CNY (3 bulan lepas ..)
Sejujurnya..seumur hidup 2nd time aku dapat
1st dulu masa family day BED di Sungkai, Perak
Dapat la sebiji kettle elektrik tu..pastu aku bg mak aku..
Then 2nd time..
.
Voucher LENO bernilai RM88

Walaupun ianya kecik nilainya..tp aku gembira..
Sape nk bg free-free RM88 kan?
Hanya 188 org shj dpt voucher ni drp berjuta-juta pengedar LENO
Dan aku adalah org yg ke-186..

Akaun LENO ni aku guna nama kakak aku..hihi
Tapi seorg pengedar yg tegar di ofis
Sambil-sambil keje..ada je bisnes nak dibuat..
Passing-passing katalog LENO

Entri utk contest ni mmg mudah
Pembelian RM30 ke atas = 1 Entri, RM50 ke atas = 2 Entri
RM100 ke atas = 3 Entri
.
Nak kata aku byk membeli pada bulan Feb dulu..
Rasa-rasanya mcm biasa jer..
Maybe gak sebab nama kakak aku yg bertuah kot
Thanks sebab kwn2 ofis yg sudi men'support' bisnes kecilan aku ni
Terutamanya pelanggan tetap
McTiey, Kak Zana, Ami, Kucai dll lagi ler..

Dengan voucher tu ok tak kalau aku beli yg ni??
Nk melaram skit..Hihihihihi..
Harga RM99.90

Tantiknya..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts