PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, December 8, 2010

Busy

Sangat lama rasanya tidak menjenguk dan meng'update hippo blog ni..
Last week PC ni pening-pening lalat xleh nk masuk windows
Pastu on Monday pun sama..buat perangai lagi
Semalam cuti Maal Hijrah dan hari ni baru berkesempatan utk update sikit

Isnin lepas masa on the way ke ofis..di awal pagi tu saya nampak pelangi..Mmg sangat cantik..


Saya rasa sape-sape yg drp Putrajaya menuju ke Serdang dan KL pasti nampak pelangi tu kan..
Subhanallah..indahnya ciptaan ILLAHI
Dah lama rasanya tak lihat keindahan pelangi..

Pastu..hari isnin juga saya sangat busy..
Uruskan pegawai dan usahawan yang akan ke Hanoi pada minggu depan..Penat otak rasanya duk kol orang sana sini..padahal bukan saya yg pegi pun..Itu ler keje saya bila akhir thn menjelma..Ini kali ke-4 saya uruskan pemergian diorg ke luar negara..

 Hari ni follow-up barang2 usahawan utk pameran yang akan dihantar melalui kargo..Pastu nk prepare documentation utk meeting persediaan esk lak..
Uiikk...banyak keje nk buat ni..
Weekend ni ke Temerloh dan Kuantan lak..
Ada sesiapa yg boleh tumpangkan saya tido kt Kuantan hari sabtu ni?
Malas rasanya nk check-in kat MS Garden tu..
Keje kali ni berkaitan dengan taklimat Teh Tarik..saya jaga booth KKLW.. Nak tau lebih lanjut..nnt saya postkan advertisement psl ni yer.. 

Org keje gomen..SKT dah buat ke?saya belum buat lagi..huhu..
HRMIS kadang-kala sangat tidak menyenangkan hati..so duk la tangguh2 sampai sekarang
Opsss..xleh tulis panjang-panjang..ada lagi keje kena buat ni..
See u then guys..
Tata

No comments:

Post a Comment

Popular Posts