PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, January 12, 2011

Diriku dan Paku

Assalamualaikum..
Citer pagi ni ialah aku mengantuk..
Sebabnya?Huh...!
Sangat sakit hati..
Pertamanya, incik MSA buat aku susah hati..
Dia gie company annual dinner, pastu dia sakit kepala, migrain dan muntah-muntah
Camner nk bwk kete nak balik?haru betul laa..hp lak xde kedit
Nasib baik aku boleh share top-up..eiii..sekeh sebijik baru tau!
Geram rasanya..aku nak ikut gi dinner sekali, xboleh lak sbb just for staff
Then, luckly ada kwnnya yg boleh bwk kete..
Hampir kul 1 pagi baru sampai umah..lega rasanya!

Keduanya, org giler dan bodoh telah buat keje ketuk benda ni


Pukul 1 pagi lak tu..aku baru je terlelap
Tung..Tang..Tung..Tang duk mengetuk..
Dalam hati aku ni seribu sumpah seranah yg kuar..
Aku berdoa moga dia terketuk tangannya sendiri..
Xde otak ke atau otak letak kt lutut??
Cara ketukan yg kuat tu aku rasa mcm lelaki je yg duk mengetuk
Nk gantung apa laaa kul 1 pagi ni??? 
Langsung tidak menghormati org nak tido..
Siangnya nnt org nk gi keje..bukannya siang nk membuta..!

Pagi ni lak kena bangun awal sedikit
Sebabnya..aku xmau terperangkap dalam jem dan lewat mcm semlm..8.03 punch kad
Pagi ni 7.40 pagi dah punch kad..itupun bwk kete slow jer..
Apa kes la semlm boleh jem kt traffic lite P9?
Rasanya sgt jarang jem teruk camtu..panjangnya b4 kuaters lagi 
Ingatkan dtg pagi-pagi leh buka HRMIS dan buat SKT
Hampeh tul laa..xleh buka lak..! 

Stop citer kt sini..
Nnnt ada lagi post yang menunggu..
Hopefully mood aku hari ni baik dan HRMIS xbuat hal!.. 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts