PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, January 10, 2011

Perhimpunan Bulanan

Assalamualaikum..
Pagi ni tak masuk ofis sbb ada perhimpunan bulanan bil. 1/2011 dan juga amanat YB. Menteri KKLW di INFRA, Bangi
Abis perhimpunan dah hampir kul 12 tengahati then mkn bekfes yg disediakan..apa ke bekfesnya kalau dh 12 tengahari kan..hihihi..mkn jela nasi goreng+ mee goreng dgn ayam goreng..pastu mkn lagi 2 biji karipap..uwahahaha..nampak sgt lapar kan!

Lebih kurang kul 12.30 tengahari..mcm best je balik umh..
Hihihi..
 Setelah berfikir dengan semasaknya, apa lagi balik umah jela..kalu balik ofis pun dh kul 1 tengahari waktu lunch..
Kalau drp Bangi ni dkt jela balik ikut Gate 1 Putrajaya tu..
Sampai ju umah..ini le keje aku.. 
 Kul 1.20 tengahari aku bangun, solat dan bersiap untuk masuk ofis lak.. 
Rasa sgt mengantuk sebab semlm tgk AJL25..ingatkan FT yg menang..tp..ermmm...sgt hampa!
Pastu pagi2 lak kena bangun untuk antar adik aku ke ERL
Dia nak balik KL setelah 2hari berkampung kt umh aku..
Sementara dia dpt posting di Putrajaya ni..dia duk keje kt tempat lama dia dulu..

Moga minggu ini dpt bekerja dgn senang hati..dan rajinkan diri buat SKT yg xjugak siap-siap..hihi

No comments:

Post a Comment

Popular Posts