PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, July 8, 2011

Kembali Bekerja...

Assalamualaikum...Alhamdulillah..demam dah semakin baik walaupun hidung tersumbat dan batuk yang teruk melanda...suara pun sengau dan serak-serak basah..dah ala-ala penyanyi rock gituuu...hihi..

Pagi ni dah sebotol air 100plus aku minum..utk elak drp badan kembali panas..aku ni sgt bermasalah kalau sakit atau demam...bukannya leh makan ubat mcm org lain..al-maklum ler alergik ubat..sebab tu la semlm aku malas nak gie klinik ambik MC..alih-alih nnt doktor ckp "Dah tu ubat apa yang awk boleh makan??"...eiiii..tensen dengar soalan tu..xkan la nk ckp "saya dtg klinik ni sebab nak MC jer"..huhuhu..mau kena marah dengar doktor nnt...hihihi...cuti aku masih ada 19hari lagi so better ambik cuti jela drp 2-3jam duk menunggu kat klinik semata-mata utk ambik MC kan...

Hari ni kena settle back-up dokumen dlm PC ni..maybe next week dpt PC baru tapi sebenarnya PC 2nd hand...bos-bos dpt PC baru then anak-anak kuli dpt ler PC bos-bos tu...ermmm...spt biasa laaa...mmg dh adatnya camtu...nk buat camner..terima jela..


3 comments:

Popular Posts