PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, September 8, 2011

Aku bila sakit...

Assalamualaikum...hihihi..lama betul aku tak update any ceritas kan..hahaha...mmg xde mood walaupun dalam kepala otak ni idea ada untuk menulis..sebenarnya drp raya ke-2 hingga ke hari ni aku masih belum sihat sepenuhnya..tapi alhamdulillah hari ni rasa bertenaga sikit..

Kepala otak mcm jem dan blur jer..bwk kete macam mamai bila dah terkena demam selsema ni..suara pun sengau ala-ala penyanyi rock tak bertauliah jer..mmg xpandai nyanyi pun..hihihi...lepas selsema dah OK masalah sakit kepala lak melanda..sebabnya gigi bongsu nk tumbuh..kesannya mmg sakit hingga naik ke kepala..nk hantuk kepala kt dinding pun ada...first time aku rasa camni...patut ler ramai org ckp nk tumbuh gigi bongsu ni mmg sangat sakit..seperti biasa aku akan malas ke klinik sebab aku mmg alergik ubat...

Paling best ialah hari selasa lepas sakitnya bagai nk pecah kepala ni..last2 aku mintak half day dan balik umah..telan ubat sakit gigi sebijik...hambik sebijik..bangun tido rasa mulut ni membengkak, muka dan kepala gatal-gatal dan leher dah kemerah-merahan...aduhai..tensen melanda..dan penyelesaiannya ialah..aku duk sejam dlm bilik air..mandi sampai rasa kebah gatal2 dan kemerahan yang timbul kt muka..

Aku sgt susah hati bila sakit..sebab tu aku kena betul-betul amalkan gaya hidup yg sihat..sebab bila sakit aku xleh nk makan ubat macam org lain..hospital pun xde kemajuan teknologi lagi nak check pesakit yang alegik ubat ni...

Lain-lain cerita ialah..ofis aku sibuk mengemas sebab nk pindah esk...hari ni mover dah datang untuk packing  dan wrapping barang-barang..monday next week PC lak akan dihantar..so next week akan start dengan ofis dan workstation yang baru...

Itu shj untuk hari ni...daaaaaaaa....



3 comments:

  1. get well soon sis.

    kena makan ubat ni. heee

    ReplyDelete
  2. Rose, amacam ko ari ni? ada baik ka?

    sian ko....dah la kecik je orgnye...huhuu....rasa nak tolong ko ngemas je, tapi apakan daya....aku tgk ko dari jauh je la, jaga diri...jgn beria-ria sgt angkat berat2...kang demam balik lak!

    ReplyDelete
  3. silah:thanks

    emme:sakit gigi dan sakit kepala lagi..brg2 aku xbyk sgt nk kena kemas..semua dah siap pack..

    ReplyDelete

Popular Posts