PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, September 14, 2011

Raya-Pindah-KUD

Assalamualaikum...suasana baru..ofis baru..ermmm...agak busy dalam sebulan ni..1st week of September adalah minggu utk balik beraya di kampung...2nd week of lak ialah waktu-waktu kritikal utk kemas barang-barang ofis..walaupun sebelum balik raya hari tu dah kemas-kemas tp al-maklum ler BPE ni barang sgt byk..file-file pun leh cecah 10k kot...aduhai..mmg byk..tp aku agak bernasib baik sbb file Unit SDSI xbyk sgt..sebab tahun lepas unit aku dah stand alone bukan lagi bergabung dgn Unit Penyelarasan..hari Jumaat last week..the whole day adalah waktu utk punggah brg BPE ke Presint 4..opsss..lupa nk mention..ini ialah perpindahan kali ke-2 dalam 5thn aku dengan KKLW ni..

Pada tahun 2009, drp Kompleks D ke MIECC dan last Jumaat drp MIECC ke Presint 4..bangunan KKLW sendiri dan bukan lagi menumpang/sewa bangunan org lain...susah jugak perpindahan kali ni sebb ofis baru ni agak sempit..kalau di MIECC tu sebesar-besar ofis sampai ada ruang untuk bersukan..hihihi..ruang untuk main dart jer...tp kt sini..nk gantung papan dart pun xde tempat..pantry pun muat peti ais dan sinki shj...xde lagi ruang untuk makan...Bukan nk komplen ataupun mengadu..tp byk benda yg agak tidak puas hati..tp nak buat camner..buat masa sekarang ni kena sesuaikan diri dulu dan hopefully tidak byk masalah di masa akan dtg...

Minggu ni lak ialah minggu utk berkemas-kemas balik barang-barang di ofis baru..penat sgt bila kena angkat-angkat brg ni..Next week lak ialah minggu KUD 2011..sgt berharap KUD tahun ni akan lebih berjaya drp tahun lepas..Jadual aku dah penuh until 25 September...

So kpd insan yang yg duk paksa aku kuar tu sila la fhm..bukan sombong tp aku sgt letih..badan pun sakit-sakit..baru je sihat drp demam so xnak la aku gunakan masa yg ada tu utk benda yang tak berfaedah...aku nak rehat...!!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts