PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, October 31, 2011

Lelaki-lelaki itu....

Assalamualaikum...semlm sebelum tido..terfikir idea nk buat untuk entri ni..nk menaip semlm terasa mcm dah malas nk on lappy..so buat entri tu ptg ni..

Aku mempunyai 3 pilihan lelaki yang mana aku rasa semuanya buat aku menyampah..maaf la kali ni rasanya entri yang agak tidak bersopan kot skit..sakit hati punya pasal...

1. Si dia yang dah berputus asa tu..mcm la dia tau bila dia nak mati..ajal maut di tangan ALLAH..setiap penyakit tu ada ubatnya kalau kita berusaha dan tidak berputus asa..dah penat dah aku bg nasihat tp langsung xdengar ckp..fikir dia jer yang betul..ingat aku ni tunggul kayu ke??xde perasaan??dah 2thn couple laa..disebabkan penyakit tu si dia down dan dah xnak pedulik aku lagi..

2. Mamat yang dah 3 tahun aku kenal..baru 3 bulan ada awek..hahaha..muda 6 thn drp aku..tapi yang menyampahnya nak jadikan aku bini no-2..ada hati tu..hari-hari bgtau aku camtu..ckup 40x kali nnt menjadi katanya..harap2 mulut dia tak masin..aku ni pempuan..tau la hati pempuan camner..bakal madu aku tu...ceh..bakal madu konon...!dia mmg la bagi kebenaran tp aku ni yg xnak..sbb aku ni 'tamak haloba' dan 'giler kuasa'..xnak berkongsi kasih dengan org..ada fhm ker?

3. Sorg lagi lelaki yang tak gentleman langsung rasanya..ini lah masalah org negeri aku ni..ermmm...5 tahun muda drp aku..dia xkisah dgn siapa pun jodoh dia..aku dah 'sound' awal-awal lagi..kalau nak main-main baik carik pempuan lain..dia nakkan aku tp jgn terlalu berharap dgn dia sebab dia xde duit..bengong ke bodoh???aku pun xleh nk describe apa jenis org camtu..

Aku ni dah la setia bagai nak rak...ada keje..ada duit sendiri..aku harta sendiri..tp sekor manusia pun dia atas ni tak fhm-fhm..maybe aku kena ckp tamil atau mandarin kot baru diorg ni fhm...aku tidak memilih apa jua jenis pekerjaan mereka..asalkan cukup makan minum..syg dan dpt menjaga aku dengan baik..itupun dah memadai..tolong la fhm weiii....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts