PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, August 7, 2012

6 Tahun di KKLW

Assalamualaikum...

3 Ogos 2012 (3 hari lepas) - genap 6 tahun aku bekerja di sektor kerajaan dan genap 6 tahun juga aku bekerja di Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW)....walaupun tidak dikenali dan seglamour kementerian lain..sejujurnya..aku suka dan seronok keje di sini...

Seronok bila jumpa orang-orang kampung yang sgt menghargai segala keje-keje, usaha dan bantuan yang kita lakukan untuk mereka...seronok bila dapat bekerja di samping cari pengalaman di negeri-negeri orang....kalau tak keje kerajaan..rasanya xde aku dapat merasa naik kapal terbang dan gi negeri-negeri lain...Alhamdulillah syukur padaNYA..

Dan last few weeks..suddenly ternampak ini..



Ohh..tidak!!sape la yang google ni...please laa..i love KKLW so much tau...setakat ni belum lagi terniat dihati utk keluar drp kementerian ni...hahaha....masih jiwa kental lagi ni...kalau ditakdirkan one day aku ditukarkan..Insyaallah aku redha menerimanya...hahaha...

Nota Kaki : sila naikkan pangkat aku..supaya aku leh tukar ke tempat lain!!hihihi.....

2 comments:

  1. sape la tu taip keyword camtu..hehee anti kot..

    ReplyDelete
  2. Amboy.. Mcm kenal jeee.. Rbc thun depan bagi sy mng ye.. Haha

    ReplyDelete

Popular Posts