PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, August 16, 2012

Jadual untuk Seminggu...

Assalamualaikum...

Nape aku tak update these few days??meh aku buat ringkasan jela yer..jimat masa skit...huhuhu

Khamis lepas - pepagi kul 8.15pagi dah terbang ke Pulau Pinang utk lawatan tapak peserta RBC..bermalam di Sungai Petani

Jumaat - Sambung lawatan tapak di SP..tengahari bertolak ke Pulai Pinang..sempat gak singgah beli jeruk skit..pastu kul 3.00 petang terbang balik ke KL..penat sgt-sgt!

Sabtu  - pergi Shah Alam untuk ambik baju Melayu adik-adik dan juga baju raya aku...

Ahad - Duk umah jela..menjahit manik..

Isnin - pergi servis kete untuk balik kampung...

Selasa - pagi sampai petang duk jaga kaunter untuk sesi interview RBC (Semenanjung)

Rabu - pagi, sambungan sesi ke-2 temuduga RBC utk Sabah dan Sarawak dan petang lak sibuk duk menghias ofis dengan bendara dan ketupat...

Khamis - dtg keje seperti biasa..planning nk pegi simpan kete di tempat yang lebih selamat skit dan lunch hour nnt nk temankan Aainaa ke The Mines..beliau mau baiki sepek...hihihi...

Jumaat - oooo...ooo balik kampung...hati riang...tak sabar rasanya nak balik kampung esok...brg2 dh mula dipunggah ke dalam kete..hihihi...malam ni dah boleh kemas baju-baju lak....aku akan bercuti smpai 27hb...so Selasa 28hb akan kembali berada di workstation...

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua kwn-kwn bloggers...Maaf Zahir dan Batin!


1 comment:

  1. Salam Aidilfitri Roz, aku pun nak say sorry coz lame tak masuk blog ko, sebab ari tu kan blog ku dah kene virus2 yg tah mane dtgnya.. terpaksa buang semua blog list, ni baru nak tambah2 bloglist ni... same la kite roz naik keje 28hb...InsyaAllah, kite jumpe after raya kay...

    Halalkan makan minum ku n maaf zahir batin
    tulus ikhlas dri eMMe... lebiu..

    ReplyDelete

Popular Posts