PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, October 29, 2010

Headache


semlm..balik keje..kepala bagaikan mau hentak ke dinding
sakitnya Tuhan saje yg tau..
dah lama rasanya aku xsakit kepala..
planning balik keje nk masak paprik ayam tidak menjadi
aku langsung xmakan apa2 pun..
sakit kepala sangat-sangat sampaikan aku termuntah
kul 8.30mlm aku dah tido..
dan kul 10.00mlm incik MSA kejutkan aku bangun mkn
aku bangun tp kepala tetap juga sakit..
aku gagahkan diri utk tampal detox foot patch kt kaki
dengan harapan bangun dah tak sakit kepala

Alhamdulillah..pagi ni boleh bangun utk pegi keje
walaupun sakit kepala masih bersisa tp stil lagi boleh bergerak
pagi tadi sempat panggang sosej tanpa minyak
lebih bagus utk kesihatan..haha
moga hari ni tiada lagi sakit kepala..xdaya rasanya nk hadapi


6 comments:

  1. salam,
    migrane ke tu?
    semoga hari ini lebih baik dari semalam..

    entry terbaru "berlari mengejar cinta"

    ReplyDelete
  2. my little diary: salam..yup migrin..alhamdulillah hari dh ok skit..

    ReplyDelete
  3. aku kalo sakit kepala mula la ambik gengsal bungkus kepala macam benggali roti....makin comel jadiknya aku....


    Gorengbaek - Tips untuk awek...supaya saham tak jatuh...

    Hangit habis dah - Korang perasan tak??

    ReplyDelete
  4. along:teknik yg langsung tidak menghilangkan sakit kepala..haha

    ReplyDelete
  5. sakit kapla xper lagi
    jgn sakit gigi jer
    yg tui lagi perit
    bukan stakt nk hentuk kapla kt dinding jer..
    rasa nk amik kapla member pn ada

    ReplyDelete
  6. shark: hihi..mmg pun org selalu ckp camtu..alhamdulillah xpernah lagi sakit gigi!

    ReplyDelete

Popular Posts