PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, October 19, 2010

Raya BPE 2010

Salam..lama giler rasanya baru aku leh post entri ni..tahap dewa susah nk upload gambar..
satu hari satu gambar leh upload..mmg server bermasalah betul laa..
Majlis Jamuan Raya BPE 2010 telah diadakan pada 7 Oktober 2010 (Khamis)
Nasib baik gak ada majlis ni sbb aku dah terlepas utk majlis raya KKLW, MIECC pada 4 Okt 2010 disebabkan aku menghadirkan diri ke kursus di Intengah, PJ selama 3hari..

Tujuan utama majlis ini diadakan adalah untuk meraikan ex-bos a.k.a SUB kami yg telah bertukar ke Bahagian Pentadbiran..walaupun stil dlm kementerian yg sama tp ex-bos dh hampir 12thn berkhidmat di BPE ni..di samping itu juga..kami turut meraikan penghargaan kpd warga kerja vendor system SMULB (Sistem Maklumat Usahawan Luar Bandar) iaitu syarikat Hei-Tech Padu , SMULB bakal digunakan pada tahun baru nnt..

Jom layan gambar yang ada..

~ Skrin paparan~


~Menunya adalah nasi arab dan daging kambing panggang~
~Antara hidangan air dan biskut yg ada~

~Ok..jom semua serbu~
~Ex-SUB (PE), En. Man, yg diraikan, beri ucapan dulu~

~Bos baru dan bos lama, selamat datang kpd En. Zazali dan selamat bertugas di tempat baru kpd En.Man~

~Hadiah sebagai kenangan bersama~

Dimanakah aku?kenapa tiada gambar aku?
ok..ok..sebenarnya gambar2 ni di ambil dgn menggunakan kamera ofis..gambar aku dlm kamera aku ler kan..tp disebabkan kabel kamera yg hilang entah ke mana so xdpt ler den nk transfer gambar tu masuk pc..hahaha..

-ok tamat-

p/s: gambar cute aku tu nnt ler aku upload

2 comments:

  1. kene pakai broadband ni rose...

    ReplyDelete
  2. broadband or berukband mmg ada..lappy je xsihat2 lagi..huhuhu..

    ReplyDelete

Popular Posts