PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, November 26, 2010

First Customer

First customer sy ialah Cik Yati (TW) yg hantar bajunya melalui kwn saya, Dayah pada bulan Julai lepas
Sgt lama..skrg baru nk post baju tu..haha..
Tempoh utk disiapkan ialah 3minggu..agak lama skit sebab minggu yg dihantar tu sy sibuk dengan Karnival Usahawan Desa (KUD) 2010 di Bkt Jalil..
Jom kita tgk baju yg telah siap dijahit..
Baju kebaya yg dijahit manik/labuci sekelilingnya..

Kt tengah-tengah baju

Nak tau lebih lanjut, sila ke BLOG ini..

2 comments:

  1. aku tak suke labuci, aku suke manikkkkk je
    hehehe...cantik gak kan, ko ni mmg kreatif la rozS ade je idea
    bagus2...

    ReplyDelete
  2. emme:aku suka gabungan manik dan labuci..kalu manik shj kurang menyerlah..

    ReplyDelete

Popular Posts