PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, November 9, 2010

Giveaway Domain From MelRomeo.com

Tag ni aku dapat drp Cik Puan Emme bucuk..dan Cik Puan Aainaa wok wek..haha..
2 org sekali tag aku dengan GA ni..sgt glamourkah bila selalu ditag ni??huhu..
Dia suka tag aku dan aku pun sgt suka tag dia..xde keje lain
So aku dengan  malas senang hati buat GA ni..

GIVE AWAY Domain Daripada MELROMEO.COM



Tag 5 Orang Kawan BLOGGERS
5. Terbuka kepada sesiapa saje yg nak join
MENANG 1 DOMAIN .COM / NET / ORG
GIVEAWAY DARI MELROMEO.COM
Syarat & Peraturan
1. Create 1 Entry bertajuk “GiveAway Domain From MelRomeo.Com
2. COPY Ayat berwarna Merah diatas dan PASTE di blog anda. (PASTIKAN LINKBACK KE ENTRY INI)
3. Tag 5 Orang Kawan Bloggers
4. Comment Entry ini berserta LINK Entry anda dan Siap!
Easy Huh? Pemenang akan dikira menggunakan Random.ORG! Mungkin Anda Bertuah ? Siapa tahu ?
Hehe , Tarikh Tutup 30 November 2010!* GoodLuck And Enjoy Bloggers!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts