PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, August 22, 2011

Basuh kete...

Assalamualaikum..
Semalam aku kuar gi membeli dan menghabiskan duit yang sedikit ni..hahaha...lastly xde apa-apa pun yg dibeli kecuali wiper kete dan masukkan gas aircond kete yang dah tak sejuk tu..Di samping tu sempat la jugak masuk wayang tgk citer si Koboi dan Alien tu..ok la sebab 2kali aku terkejut dgn alien-alien tu....

Kembali ke topik asal..dalam duk merayau menghabiskan masa..aku sempat singgah kat sini..


Ini adalah kali pertama aku menceburkan diri dlm mesin ni..hahaha..first time tau...ini gara-gara incik MSA laa..dia kata seronok duk dlm kete lalu ikut mesin tu padahal aku berdebau jugak laa...tapi OK la kalau nak basuh kete kat bahagian luar jer dgn harga RM3 kan...kete aku tu kat dlm dh bersih..

Pengalaman pertama..kalau aku sorang2 rasanya mmg aku dah tak masuk mesin ni..takut!hahaha...ada tak kwn2 bloggers yg ada pengalaman basuh kete guna mesin ni..??

Sangat laku kalau ada di Putrajaya ni...ada saper2 nk buat bisnes ni di Putrajaya??hihihi

3 comments:

  1. kak, sy x pernah lagi.
    bagi 1 kete baru sy try mesin tu. haha

    ReplyDelete
  2. kak, sy x pernah lagi try.
    bagi 1 kte konfem esok terus pergi. hehe

    ReplyDelete
  3. silah dah keje nnt beli sendiri yer..hihi

    ReplyDelete

Popular Posts