PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, August 26, 2011

Super-super Busy..

Assalamualaikum...this week mmg aku super-super busy sampai nak update blog dan berblog-walking pun tak sempat..asyik kejar masa jer..!..

Pertamanya sebab nk kejar jahit baju-baju customers..Alhamdulillah tahun ni byk jugak yang hantar tempah jahit manik..walaupun ada 5 orang yang aku tolak..bukan menolak rezeki tp takut ambik byk2 pastu xsempat nak jahit..nnt kecewa lak customers yang nak beraya dengan manik berkilauan kan..so better tolak awl-awl dan maybe diorang boleh cari alternatif lain untuk menjahitkan baju masing-masing kan...hihihi...aku menjahit manik hanya sebagai part time shj..ada masa boleh menjahit..aku xde la sampai xtido malam sebab menjahit..kul start kul 9.00 mlm - 12.00 tengah malam jer waktu menjahit..xde nk sampai kul 2-3pagi..xsanggup bersekang mata nk carik duit lebih..dapat RM50 seminggu pun dah OK...

Yang keduanya lak ialah ofis aku nak pindah pada 9 September ni..tapi mover akan dtg angkut barang pada 7-8 Septermber..so yang ada sekarag sangat singkat..hari-hari duk mengemas file-file yang ada..nasib baik la aku punya file unit xbanyak sgt..sempat la buat OT sehari sebelum puasa hari tu...disebabkan semalam baru dpt kotak..so hari ni bermula la pack semua barang-barang..takut nnt lepas raya tak sempat..lagipun xnak la org duk beraya kita lak fikir pasal brg ofis yang belum pack...

Nota Kaki: tak sabar lak nk balik kampung....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts