PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, November 30, 2011

Wan Tijah Merajuk???

Assalamualaikum....sudah lama tidak ke udara disebabkan seminggu bercuti..cerita-cerita yang berkenaan akan diupdate kemudian..namun yg pasti aku agak stress pagi semlm sbb si TJ xleh nk start sebab 10 hari aku tinggalkan dia di basement kt umh..bateri kong sebab terlampau lama tidak start..walaupun ramai kwn2 ckp itu normal bagi kete auto tp aku sgt la risau..xsuka sgt nk tumpang2 org atau menyusahkan org lain dengan benda2 camni...

Pagi semlm aku pegi keje dgn menumpang Eda..dan kul 10 pagi balik ke rumah utk cas bateri kete..nasib baik ada jumper..terima kasih untuk Aainaa dan suami yg sudi pinjamkan jumper tu..terima kasih juga utk 'Man' yg sudi bersusah payah tolong cas bateri..akhirnya TJ dibawa ke ofis...ermmm...ptg semlm nak balik pun bateri stil kong lagi..cas lagi sekali dgn kete si encem Aainaa..eiiiii...buat hal betul laaa..then nampaknya pagi ni kene ke siptal utk fully cas...terima kasih lagi sekali utk 'Man' yg sudi jadi hero aku...huhuhuhuhu...padan muka dia..saper suh dia jadi org kampung aku..hahahaha...nasib laaa..!!


TJ = Wan Tijah

No comments:

Post a Comment

Popular Posts