PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Saturday, December 3, 2011

Di kala ini...

Assalamualaikumm..aku rasa ianya sgt xlogik bila kalau ada masalah jer xnak angkat fon dan xnak reply sms terutamanya kaum lelaki ni..kekonon nak tenangkan diri la tu..hampeh betul!!

Engkau tau tak pempuan ni mudah risau??at least bgtau la..'sy ada masalah skrg ni..nnt sy call back'..aku rasa dgn ayat tu pempuan akan fhm dan xkan ganggu..Bila risau, pempuan akan call dan sms byk2 kali..menghabiskan kredit jer...bkn ko yg tolong topupkan balik pun..

Kepada kwn aku tu..aku syg dia sbb dh byk menolong aku dlm kesusahan..kalau ko susah aku pun turut rasanya dan ingin cuba menolong sedaya-upaya selagi mampu..namun bila ko yang xnak..aku nak buat camner..nasib ko la kena bebel dgn aku di kala ko sakit kepala....aku bukannya nk menang tp sometimes kena la fhm perasaan org pempuan ni...

Bagi diri aku sendiri..bila aku ada masalah..kwn2 is the most important place to go..kepada kwn aku luahkan semuanya...at least aku rasa lega dan bukannya avoid them kan...

Edward Cullen..here i come!!

Note: Andai engkau berduka..aku yg pertama disisi..andai engkau bahagia aku kan terus berdoa semoga kau terus bahagia!

2 comments:

  1. yea!!! kalo tgk cite Twilight Saga leh lupa kesedihan dan kerisauan Cik Rose, hehehee! tapi kini, ku teringin sekali menontong Ombak Rindu, yok kawan ku...ku sentiasa di sisimu Darling....

    ReplyDelete
  2. sukanya tgk muka baby.cumil sgt

    ReplyDelete

Popular Posts