PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, December 8, 2011

SYMP..

Assalamualaikum....semlm semua org sibuk duk menunggu pekeliling tentang SBPA diumumkan...aku lak kat ofis sibuk nak bermeeting pukul 5.00 petang...meeting tergempar..huhuhu..

Dalam gomen ni, bila dah ada perkataan 'SYMP'  dan 'menjalan tugas-tugas rasmi yang diarahkan 'tu mmg xleh nk cakap apa dah...sila la berkhidmat dengan baik yer..

Isu yang sedang hangat diperkatakan hari ini ialah psl meeting semlm dan bukan lagi topik SBPA.ermmm..ada ura-ura 5 orang drp bahagian aku akan ditukarkan ke bahagian lain disebabkan work load kami yang sikit..work load skit sbb tahun ni kami semua xde bajet utk usahawan..bahagian lain yang dpt bajet berbillion tu xckup staff...

Xde bajet bukan bermakna kami xde keje..setakat ni isu-isu usahawan ni mmg byk yang nak diselesaikan..org yg melihat xsama dengan orang yang menanggung kerja ni..tapi xpela..kalau kena tukar pun maybe ada hikmah disebaliknya..maybe jugak dapat belajar sesuatu yang baru di tempat lain kan..

Hopefully aku bukan berada dalam list berkenaan kerana aku masih suka dengan kerja aku sekarang ni walaupun dah 5 tahun buat keje di bahagian yang sama...

SYMP = Saya Yang Menurut Perintah

No comments:

Post a Comment

Popular Posts