PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, September 3, 2012

Exam KPSL

Assalamualaikum..

Exam KPSL kali ni pada 5 Julai 2012 (Khamis) dan berpusat di UKM, Bangi...mujur dekat je dgn Putrajaya dan aku mmg tau tempat tu...xperlu nk carik dulu sehari sebelum exam kan...

Kali ke-3 repeat paper undang-undang...maybe kesilapan terbesar untuk paper sebelum ni ialah xletak tempat rujukan dalam setiap jwpan yang berkaitan dengan Perlembagaan Malaysia, Akta Pencen dan KWSP..bila duk google dan tanya pendapat kwn...ermmm...itula key utama kepada markah yang akan diberi..

Last year aku ingat lagi..kena exam di KWSP Kajang...mmg mengeletar dan aku langsung xocnfident dengan jwpan yg aku tulis...so bila result kuar tu..seperti yang dijangka laa...'GAGAL'...ermmm....redha jela..

Dan tahun ni aku cuba lagi sekali...Alhamdulillah ..rasanya aku mmg confident jwb utk 1 paper undang-undang tu...Insyaallah..aku mesti lulus...

2 bulan selepas exam..result boleh disemak secara online...kalau xde delay maybe dalam pertengahan bulan September aku tau keputusannya..so kena tggu jela bulan ni...tetiba rasa berdebar lak...

Tak sabar nak tggu result keluar...supaya aku leh mintak keje lain...hahahaha...

2 comments:

  1. dgr result dah keluar, ko check la, hope ko lulus, ade contoh kertas exam KPSL tak Roz, ade kawan aku ni dok cari last year punye paper....

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Emme : aku check pagi tadi belum kuar lagi..Insyaallah hrp2 lulus..aku ada paper yg lps based on setiap kali aku exam jela..every year soalan sama je..

      Delete

Popular Posts