PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, September 10, 2012

Isnin yang Panas

Assalamualaikum...

Tetiba rasa bosan lak hari ni...xtau nk sibukkan diri dengan apa... dan pepagi tadi jugak ada orang buat mood aku spoilt....eiiiii...nk kirim beli makanan tu xkisah laa...tapi bila disuruh hantar ke sana ke mari tu..yang boleh bikin panas hati tau....walaupun pagi ni hujan lebat dan sejuk suhunya!

Aku bukannya kuli yang boleh disuruh hantar makanan...xde pun dalam SKT aku tu...dan kalau letak dalam SKT pun bukannya leh dapat markah tambahan...boleh lak inform dapat pahala????fyi...dapat pahala kalau ikhlas buat apa jua benda sekalipun....xdenya aku dapat pahala kalau aku tolong xikhlas mcm tadi.....geram betul....

Tahukah anda yang semua orang tak sukakan anda????xtau kan....nampaknya aku pun kena belajar untuk buat byk alasan di kala orang suruh aku buat keje...belajar daripada yang ada di depan mata...iaitu anda ler...anda selalu byk alasan bila diberi tugasan...so apa salahnya aku pun beralasan bila diberi tugasan oleh anda kan...lagipun membeli makanan tu bukan tugasan aku...suruh la orang yang duk bwh ketiak anda setiap masa tu....NOT ME okeh!

Nota Kaki : tolong orang tertentu sahaja....xleh nk tolong orang yang terlalu byk alasan...xde maknanya...


2 comments:

  1. suruh beli makanan? awat malas sgt ke nak gi beli sendiri, huhuhu.. Tuhan dah anugerahkan kaki n tangan utk bergerak, jgn la sampai tuhan tarik nikmat tu........ huhuhu..

    sabar la.. hujan pagi tadi.. harusnya kite rasa nikmat kesejukan n ketiduran, hahahah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. EMME: melawan kan nnt ckp SYMP pulok...yg tu paling xbest skali...

      aku puasa...

      Delete

Popular Posts