PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, January 28, 2016

Bomb Shell

Assalamualaikum...

Bomb Shell kesayangan aku ni..


Aku beli masa duk Putrajaya...masa tu gi Mydin Subang Jaya..tgk2 ada sale..so aku grab 2 set terus...hahaha...mmg sgt tamak..1 set untuk aku dan 1 set lagi ofcoz for my mum...harga masa tu adalah 1 set=RM129..byk dah survey..jenama lain harga RM300..benda sama je..so beli yang ni jela..

Banyak kegunaan..senang nak guna bila nak masak guna bawang skit2 ni..dan bila Muhammad Adam Rizqi dah mula mkn..blender kecik ni digunakan untuk kisar nasi dan ikan bilis..

Namun, jangka hayat bersama tidak lama..aku rasa lebih kurang 3 tahun jugak laa...ermmm...terkena banjir tahun 2014 di Gua Musang..asben cuba juga utk baiki..basuh..jemur..buka situ..buka sini..xdapat digunakan lagi motornya..mmg sgt sedih..hanya barang2 plastiknya shj disimpan..motor xde so xleh nak digunakan lagi..xtau bila pulak nk beli yang baru..

Blender yang sedia ada pulak jenis 2 liter..besar skit..biasa aku guna utk blended bahan-bahan buat puding..senang..dan tidak bercampur dgn bahan masakan seperti bawang or cili kering..tapi skrg bila dah xde Bomb Shell tu terpaksa la jugak guna bercampur-campur antara blended bahan puding dan bawang/cili kering...alahai mmg xsuka..

Tggu asben bagi duit utk beli bomb shell yang baru...hahaha...Insyaallah hopefully ada rezeki nnt..

Okbai

No comments:

Post a Comment

Popular Posts