PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, January 29, 2016

Beli Online


Assalamualaikum...

Sudah lama tidak membeli secara online..


Kalau di pejabat lama dulu..yess...masing2 duk kalut bgtau barang2 murah di online..seronok sgt!pastu masing-masing beli..dan gayakan di pejabat...

2 years telah berlalu sejak meninggalkan Putrajaya...Duk kelantan pakaian masih murah..boleh dibeli di pasar atau bazar..namun, aku je yang tiada bajet utk membeli pakaian..sejak setahun memotong pinjaman rumah..perbelanjaan mmg 100% dipotong...namun rezeki ALLAH sntiasa ada...xpernah putus...Ya..aku yakin dgn rezeki ALLAH..Insyaallah ada rezeki untukku nnt.

Setiap hari aku hnya berdoa agar kami sekeluarga diberikan rezeki yang halal dan diberi kesihatan yang baik..Syukur pada ALLAH..makan minum sentiasa ckup..pakaian xperlu beli pun xpe..dah byk kan...sampai almari pun xmuat...hahaha...beli pakaian anak je..itupun sbb bdk kan cpt membesar..terpaksa jugak beli..byk jugak pakaian anak yang dermawan bagi masa banjir lepas...boleh digunakan utk pakaian harian anak..

Bulan lepas aku pun ada menderma pakaian utk anak-anak yatim..byk pakaian zaman mudaku yang xboleh dipakai..ada yang kecik..ada yang terseksi..hihi..marah dek asben nnt so better derma je drp buang..pakaian masih baru dan cantik..

Pembelian secara online terpaksa disekat buat masa skrg...ada rezeki lebih nnt kita membeli cara directly..hahaha..gi Munduk Thailand..best shopping tudung...huhu...

Okbai..



1 comment:

  1. betul tu.. pakai apa yg ada..dah x ada or x blh pakai..baru kita beli ganti

    ReplyDelete

Popular Posts