PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, January 21, 2016

Luahan Perasaan...

Assalamualaikum...

Kejadian pada 19 Januari 2016 (Selasa) - xsempat nak post

Mood pagi ni agak swing...bukan pagi ni je tapi sejak semalam...rasa mcm nk smack down manusia jer...alahai..apasal la ada manusia-manusia camni dalam kehidupan harian aku ni??

Hari-hari aku berdoa agar ALLAH berikan kami sekeluarga dgn rezeki yang halal...yesss...datang keje dgn seikhlas hati dan buat keje dgn jujur...namun, bila yang xjujur dan xamanah telah dilebih-lebihkan..siap dapat pekerja contoh...mmg sakit hati jugak...

Hampir 10bulan aku duk jaga...ermmm....mmg kenal sgt la kan perangai bos sendiri..xpayah nak sorok bagai...aku boleh tau drp gerak geri dan apa yang ada dlm hati tu...bukannya dengki atau nak sgt akan anugerah tu...xheran pun...cuma aku rasa xsesuai dan xpatut..patut diberikan kepada yang lebih layak...nape org yang xlayak dapat?sebb pandai bodek..pandai cakap..tapi keje ke lauttttt dalammm....

Tapi kita ni sebagai 'kuli' ikut jela...kalau membantah nnt kan ada yang kena tatatertib 'ingkar perintah'...patah hati dan mmg xde hati nak keje..

Aku kena ambik step lain...yess....kena keluar drp tempat ni...itu lagi baikkk...mungkin lepas ni persekitaran dan rakan sekerja yang lebih baik,,,

Doakan yang terbaik  untuk aku..cepat-cepat keluar dan naik pangkat ke...hihihi...Insyaallah..Yakin dgn rezeki ALLAH..

Ok bai...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts