PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, July 12, 2016

Taska

Assalamualaikum....

Hari ni first day anakanda tersayang, Muhammad Adam Rizqi masuk taska...sepanjang umur beliau 2 tahun 4 bulan..xpernah dihantar ke taska...


Mama lak yang over react..semalam xdapat nk lelapkan mata risaukan Adam...pagi ni aku duk termenung...dalam otak ni fikir macam-macam...walaupun aku tau Adam seorang anak yang suka berkawan dan mudah mesra dengan orang lain...

Risau sekiranya dia tidak dipedulikan...kalau hantar umh pengasuh hnya dia sorang je yang ditatang...diulik..dipeluk dan dicium...tetiba di taska kena berbahagi kasih...susah jugak nk adapt dengan persekitaran baru...hntar kat taska tadi Adam excited nk gi 'school' dan jumpa kawan-kawan..xnangis pun bila aku dan ayahnya tinggal...good boy sgt2...

aku lak xleh nk wat keje...asyik fikirkan Adam je..tadi kul 10.00 pagi aku dah call taska tanyakan perkembangan Adam...Alhamdulillah pihak taska kata Adam okey..cuma masih terpinga-pinga dengan persekitaran baru...susu pun minum....

Hati seorang ibu...hopefully Adam will be okey...Mama doakan Adam sentiasa dilindungi Allah selalu...

Nota kaki: Xsabar nk tunggu kul 5.00ptg ni...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts