PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, December 17, 2012

Delete Gambar Dalam Picasa

Assalamualaikum...

Akhirnya aku berjaya men-delete gambar yang tidak diingini dalam blog ni...hihihi...drp pagi tadi duk explore camner aku nak mendelete gambar blogger dan seterusnya delete dalam hp...

Bila dah penat..xjugak jumpa cara-caranya...lastly aku bertanyakan pakar...iaitu Aainaa...hahaha...Aainaa suruh delete gambar blog daripada Picasa...ok....berjaya mendelete gambar di Picasa....tapi nape masih ada lagi dalam hp ni????

Alahai...gambar-gambar zaman dulu boleh bikin gaduh tau...disebabkan semua gambar dalam blog telah sync dgn hp...so sekali lagi aku explore hp yang canggih-manggih ni untuk men-sync Picasa punya akaun...dan..berkat kesabaran yang tinggi....dengan bangganya aku telah menjayakan diri aku untuk delete gambar-gambar berkenaan...puas hati rasanya....

Nota kaki : Sila nyah kau dalam hidupku....!!hahaha...

3 comments:

  1. lo... tu la pasal tak nak contact teman awal-awal... kan dah pening kepala... Teman pasti awak nie mengunakan hp Android base software... senang jer, masa create akaun tu, jangan la sync dgn akaun google.. jenuh je ko delete gambar bebanyak tu, pada hal tak sampai seminit boleh settelkan masalah tu... :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi...xpe..at least belajar sesuatu yang baru...lagipun xbyk gambar yg nak dibuang...

      T.kasih sebab sudi singgah sini..

      Salam perkenalan!

      Delete

Popular Posts