PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, December 4, 2012

Hasil tuaian di MAHA

Assalamualaikum...

Aku suka makan buah kecuali...hihihi..durian...dah la skrh ni orang duk sibuk psl durian musang king laa...durian crepe laaa....aku xde heran langsung....hahaha...

Kereta aku pun dah berbau durian...hebat betul penangan durian skrg ni...lagi-lagi dkt MAHA 2012...musang king hanya RM9.00 sekilo dan ada offer RM9 utk makan durian sampai kenyang...mmg bukan dalam tentatif aku nak singgah membeli atau merasai kehebatan rasa musang king ni...hihihi..

Buah kegemaran aku...manggis...memula beli sekilo...sekali hadap jer...rasa mcm xckup jer..pastu beli lagi 3kg=RM10...buah baru dipetik..mmg sgt best...fresh dan manis...2 kali makan je 3kg tu...itupun rasa mcm nk lagi...hihihi

Pastu sempat beli Apolo honeydew ni...RM3 je sebijik..anggaran dalam 3kg lebih kot..mmg berat dan besar...buahnya sangat la manis...mmg berbaloi-baloi la beli...

Nota Kaki : Buah-buahan bagus utk kesihatan... 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts