PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, December 12, 2012

RedGlow Wordrobe

Assalamualaikum..

Semalam aku bercuti...cuti rehat setelah 4 hari berkampung di MITC, Melaka sempena Showcase SDSI..lagipun semalam aku harus memenuhi undangan Majlis Hi-Tea kawan aku, Arlina Rosli di RedGlow, Shah Alam..so better cuti la kan..

RedGlow semalam telah melancarkan turban dan jubah terbaru...selain tu ada jugak pertandingan make-up (MUA) dan pemilihan model terbaru RedGlow Wordrobe...mmg meriah..TV9 dan TV3 juga ada buat liputan..



 Hari ni tepat jam 12 tghari tadi kuar di Berita TV9...ermmm...xsempat aku nak tengok..susah nk tengok tv time ofis hour kan...


Gambar drp FB RedGlow

Jom kita ramai-ramai like page RedGlow dan kalau rajin sila ke blog kawan aku ni..Arlina Rosli...best gak baca blog beliau walaupun jarang-jarang di-update...huhuhu

Nota Kaki : iklan tidak berbayar...hihihi..peace!!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts