PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, May 7, 2010

Pulau Ketam

Destinasi percutian yang dah lama aku impikan
Bukannya jauh pun..kt Klang jer
Tapi nk sampai ke sana
Banyak betul halangannya
Bilakan ianya dapat direalisasikan?
Sape nk temankan aku gie sana?
Ajak En. Meor dia xnak gie
atau
Aku buat tindakan nekad
Pergi ke sana sorang2 esk?
It is the crazy thing i will done??
.
Aku dh lama tau psl Pulau Ketam ni
Winnie yg bgtau pada tahun 2003 lagi
Katanya..fresh dpt mkn ketam kat sana

Aku sangat sukakan laut..sungai
Aku sukakan ikan..ketam
Alangkah bahagianya kalau dpt ke sana weekend ni
Dapat makan ketam..
Release tension
Sedut udara segar...

Comelkan ketam ni

Sedapnya kalau dapat masak lemak..

Apakah??
~ Impian tinggal impian sahaja ~


No comments:

Post a Comment

Popular Posts