PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, May 13, 2010

Suatu Penipuan

Akhirnya...
Yer..akhirnya aku berjaya..
Aku menang..
Berjaya membuat seseorang mengaku
Mengaku tentang pembohongan yang nyata

Bukan kemenangan yang aku inginkan
Cuma sekadar penjelasan
Dan bukannya suatu penipuan
Yang berterusan hingga setahun lebih
Tak rasa bersalah ke selama ini?
Tak rasa berdosa ke?
Seronok ke dgn cerita-cerita karut tu?

Secara logik..aku tidak percaya cerita itu
Penipuan yg jelas dan nyata..
Minda dan hatiku tidak mempertikaikannya
Sudah terlalu lama ku tau pembohongan itu..
Ku ingin tahu sejauh mana permainanmu...

Kemaafan dipinta?
Ohh..tak mungkin ku dgr atau dpt darimu
Tapi aku ucapkan terima kasih
Kerana pernah buat ku gembira
Kerana pernah buat ku tersenyum

Maaf ku pinta andai selama ini
Aku byk menyusahkan dirimu
Halalkan mkn minumku
Terima kasih juga kerana sudi menjadi kwn baik
Dan tempat ku luahkan segala kesedihan
Aku gembira menjadi kawanmu

Berikan penjelasan
Insyaallah akan ku maafkan segalanya
Itu shj yg ku pinta..
Ku ikhlas walaupun sakit hati..

Ku doakan moga anda gembira dan bahagia
Bersama anak-anak dan isteri tersayang
Itulah harta yang tak ternilai
Jangan persiakannya...

2 comments:

  1. konflik dengan suami orang ke kak? teruknye laki sekarang ni...

    ReplyDelete
  2. bukan konflik pun..kita ikhlas berkwn tp rupanya dia penipu..xberkwn pun xper..xkisah pun..

    ReplyDelete

Popular Posts