PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, May 24, 2010

Rindu...

2hari di rumah...
Susah betul nk hilangkan perasaan itu
Dah cuba buat mcm2..
Buat nasi lemak utk dimkn bersama kawan2 rumah
Membasuh baju..
Men'iron' baju utk seminggu
Tgk DVD
Baca novel...
Alahai semuanya tak menjadi..

Ini semua gara-gara rindu kt En. Meor sorang tu..
Dah 29hari tak jumpa 'tambing' ku sayang...
Nk gi jumpa?
Bergaduh..bertumbuk pun belum tentu dpt jumpa..
Ehhh...xdela..En. Meor bekerja..dan cuti on sunday
Tetapi atas permintaannya..dia nk buat OT
Errmmm...redha jela.. (walaupun dlm hati...aku xbg)
Katanya..mencari duit lebih...
Orait jela...

Pecah rekod nampaknya kali ni..
Xpenah xjumpa sebegitu lama..Hihihi...
Susah gak kalau dah rindu ni yer..
Mula la rasa sensitif..emosional..fikir bukan2..
Aiii perasaan..perasaan..
Tolong la jangan buat aku camni...

Bil tepon pun sgt byk bulan ni..
Walaupun kadang2 kena marah dengan En.Meor sbb aku asyik tepon dia..
Tp rasanya 3x sehari je aku tepon..
Xdela sampai kena punch kad setiap masa...
Jimat..dan jimat katanya..
Yela..aku menurut perintahnya...
Inila rupanya azab org nk kawin
Aduhai...

Dan aku berharap penjimatan aku akan berjaya
Bwk bekal..kurang dating..xmerayau
Alhamdulillah adalah sikit simpanan..

Ubah topik jap..
Pagi ni dapat berita yg sgt buat aku teruja...
Macam xpatut jer..
Tetiba aku terfikir..
Patut ke anugerah tu dia dapat?
Apa kategori pemilihannya?
Adakah disebabkan dia nk pencen 2tahun lagi?
Mood yg baik hari ini..hancusss....
Mood rindu pun terkecai seketika...
Mood nk bekfes pun..terus hilang..
Aku hormati dia sebagai org tua..
Tapi aku sangat sakit hati dengan cara kerjanya...
(Ehhh...dia buat keje ke?..)

Lantak ko la org tua...
Namun yg pasti aku rindu kt En. Meor Syahrul Azhary..
Cepatla datang padaku...
Aku windu padamu....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts