PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, May 3, 2010

Sumo

Di suatu hari itu..
Ku telah membeli beras
Hehehe..
Kecoh lak aku ni kan..
Beli beras pun nk citer kt sini ke..
Pedulik hapa..aku nk citer gak
.
Aku dgn Aainaa punya keje laa
Sbb Aainaa kata beras ni sangat comel
Sedang memilih2 beras tu..aku pun terpikat gak
Dengan kecomelan beras itu..
Dengan rakus aku telah membeli..
Alaaa..1kg je..untuk trial..
Amboi mahal gak beras ni 1kg=RM9.90
.
Inila rupa plastik beras tu...

Comel tak??

Berasnya sangat comel
Sebab berbentuk bulat-bulat
.
Komen:
Disebabkan beras tu utk sushi so..
Macam bukan kesukaan aku rasanya
Sebab rasa mcm pulut skit.. (walaupun aku suka pulut)
Nasi drp beras ni membuatkan cepat rasa kenyang
Dan beras ni xnaik periuk
Air pun kena skit je..kalau tak ns jd lembik
Bila dah biasa makan beras Siam..
Xlalu la nk mkn ns beras Sumo
Lastly aku beli gak beras Naga Siam ..huhu
Jadi..moral of the story..
Lain kali jgn tgk kecomelan beras itu
Tgk kebiasaan beras kita beli..
hihihihihihi

No comments:

Post a Comment

Popular Posts