PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, August 19, 2010

Syukur Alhamdulillah..

Kebelakangan ni aku sangat kurang ber'blogwalking' ke blog kwn2.. sebabnya:

1. internet hegeh-hegeh..nk downloading satu-satu page tu ambik masa berzaman-zaman..sakit hati betul.. semua org pun complaint psl internet yg juga turut ber'puasa'.

2. ada tugas yang harus dibereskan.. kena buat keje...semua keje yg dapat tu memerlukan tindakan yg urgent..buat keje dulu pastu baru leh blogwalking. nnt bos marah kalau tangguh2 keje kan...

3. IE aku bermasalah..pastu bila guna Opera mcm xbest skit..some of 'icon' xdapat nk guna..gambar pun xleh nk dialih-alihkan ke sana ke mari..sakit jiwang dibuatnya..dah la pakai window '97.. xberkembang langsung IT di gomen ni..

Hope leh dpt incik Dell aku tu dlm ms terdekat ni..broadband pun bulan ni byr free2 je tp pakainya tidak..dulu pakwe aku yg bayar tp disebabkan beliau telah membyr broadband digi kepunyaan beliau itu..so terpaksa le aku byr sendiri.. no hal lah!kete bulan2 leh byr xkan bil maxis rm50 pun xleh byr kan... (alahai mcm kaya sgt...hihihi.. jgn perasan la cik rose) padahal hidup segan mati xmau..

p/s: hari ni sy tgk ada manusia yg tidak bersyukur dgn apa yg dia ada... sy tau dia kaya dan mampu..tp at least bersyukur ler jgn asyik nk complaint jer.. (aku la tu..hihihi)Syukur Alhamdulillah sbb sy masih bernafas hari ni dan ada line internet...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts