PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, April 4, 2012

Entri baru xde ke?

Assalamualaikum...xjadi rupanya wordless wednesday aku..hihihi...kena membebael jugak hari ni yer...ada seseorang yang menunggu aku utk buat entri...hihihi...siapakah dia itu???sila rujuk shoutbox sy...

''pst pst! mane entry baru takde ke?''

You are so sweeeeeeeettt.....jgn ko nk kembang-kembang pulak..ckup aku tgk dgn badan ko yang dah mengembang tu...hihihi....

Terima kasih kawan..sbb sudi jadi penyokong setia..kadang-kadang ko mmg jadi ilham aku utk terus menaip di sini..aku sgt2 hargainya...nnt aku banje ko makan tau...hihihi...kalau korang nak kenal kawan aku tu..sila ke blog INI..

Hari ni terbaca di paper pasal Fatin Liyana yang jadi selebrity blogger...best..best...kalau aku nk smpai tahap tu entah bila laa..rupa pun xde...si Fatin tu..alahai..sgt la cantik...menjadi pujaan ramai..lagi-lagi la kalau dah masuk paper kan...muka dia di depan sisipan Mega...

Nak jadi blogger ni bukannya senang..idea kena ada untuk menulis..penulisan yang berat2 pun orang xnak baca...niat ikhlas kena ada dan bukannnya mengejar traffic atau duit...Insyaallah penulisan kita akan diikut oleh semua kwn-kwn blogger yang lain...

Tujuan aku berblog ini adalah bukannya apa..just satu diari kehidupan yang akan menjadi memori terindah..kadang-kadang apa yang dirasa di saat dan ketika itu..xdpt nak diluahkan dgn kata-kata..dgn menulis di sini..alhamdulillah..boleh me'release'kan segalanya...

Tidak meminta lebih-lebih..cuma semoga aku terus diberikan ilham untuk menulis...Amin!!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts