PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, April 23, 2012

Nuffnang dan Churp-churp

Assalamualaikum....As a blogger...ehh...dh brepa tahun yer???xingat dah...rasanya dah hampir 5tahun kot...lama jugak tu...dan walaupun dh lama..aku xdela se-glamour org-org lain mcm Ben Ashaari ke atau RedMummy....hihihi...diorg tu dah tahap gaban dah....aku ni baru nk merangkak....

Dulu aku xtau pun apa itu Nuffnang...tapi berkat duk blogwalking...dan ada abg Google..akhirnya aku berjaya..rodek-rodek sendiri jer...xde sifu pun...aku kan suka buat keje-keje gitu...hahaha...aku kan Powerpuff Girl dan independent girl...xde masalah dgn isu-isu internet ni...hanya di hujung jari...hahaha..apa gunanya belajar 3thn dlm Komputer Sains kalau xreti nak manfaatkannya yer...

Hari ni kita tgk..apa ke bendanya Nuffnang ni yer...okey...Nuffnang merupakan salah satu agen marketing yang paling besar untuk laman-laman web di Malaysia...ianya bukan sekadar untuk menjana pendapatan sambil blogging; anda kini merupakan sebahagian dari sebuah komuniti blog yang terbesar di Malaysia!...Senang jer korang nk join Nuffnang ni...daftar di SINI dan bila dh jadi Nuffnanger..semuanya ada diberi panduan cara-cara nk psg iklan dan sebagainya...korang baca jela...hihihi....ckup RM50 dh boleh cash out tau...wahhh...manyak untung ini Nuffnang wooooo.....

Seterusnya ialah Churp-churp..apa ke benda la pulak ni yer???hihihi...Churp-churp pun agen marketing jugak yang boleh diletakkan dlm blog dan laman laman web....tp churp-churp lebih kepada per unik klik...biasanya dpt dlm 20sen atau 40sen per unik klik...byk jugak tu...bila dh ckup RM100 boleh la cash out...alaaa..senang jer..nnt korang register jela kat SINI dan nikmati peluang yg ada di depan mata ni...hihihi...

Nota: aku suka click iklan kt blog orang lain....hehehehe......


No comments:

Post a Comment

Popular Posts