PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, April 3, 2012

Sakit Kepala....

Assalamualaikum...1st entri untuk bukan April...bulan kegemaran aku...hihihi...semalam tiada entri sbb mood menulis larikk entah ke mana...

Hari ni masih lagi sakit kepala..ini semua gara-gara semlm tak pegi makan tengahari...aku mmg sangat bermasalah kalau tak makan..aku mesti makan sekurang-kurangnya 3x sehari..so kalau dah skip sekali makan..mmg akan bermasalah..sakit kepala dan sakit di leher tyroid...orang yang mempunyai metabolisme tinggi macam aku ni mmg perlu makan dengan secukupnya...kalau tak nnt ketar seluruh badan...

Sakit kepala tu sebab badan dah masuk angin..naik ke kepala....nak makan ubat???hihihi...terima kasih jela..xdoooonyer.....aku ni alergik segala jenis ubat tahan sakit...so ubat nak hilangkan sakit kepala adalah tido...jadinya semalam tido awal ke??itupun tidak berlaku....

Bila customer menanyakan bajunya semalam...aku dah mula...ermmmm...ok..aku cuba jahit secepat mungkin..walaupun dalam perjanjian..ianya bukan urgent..semlm aku paksakn diri untuk menjahit...alhamdulillah..boleh bertahan hingga ke pukul 12 tengah malam...lagipun aku bukannya jenis yang sanggup bersekang mata sampai kul 3.00 hingga 4.00 pagi semata-mata nak menjahit...xperlu nk seksa diri sendiri kan...lagipun hari ni nak keje lagi....keje hakiki lebih penting drp segala-galanya...

Cuma sangat berharap..customers faham aku juga masanya tukang jahit ni tak sihat kan...kalau boleh..aku pun mmg xsuka duk perap baju-baju orang kat umah..semuanya nak dijahit dan dicantikkan...menjahit manik bukannya mcm menyapu sampah...keje-keje seni yg menuntut kesabaran dan ketekunan yang tinggi ni..mmmmg sgt susah....

Hopefully..sakit kepala hingga sekejap lagi..thanks pada si dia yang hantar nasi untuk aku pagi ni...terharu!!..hihihihi....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts