PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 5, 2012

Kesengalan Aku...

Assalamualaikum....kadang-kala ada juga masa kesengalan aku terserlah..hihihi...lagi-lagi kalau ada orang melayan kesengalan aku tu...

Antara perbualan sms yang buat aku tersenyum sorang-sorang..

Aku : Nak masak apa untuk sy malam ni?
Dia : Malam ni xsempat nak masak utk awk kot sb sy masuk keje malam..sori byk2..
Aku : Laa..xpayah mkn la sy kalu gitu..
Dia : Ada sy tinggal megi dalam almari..awak panaskan air jer..
Aku : Alahai baiknya..tinggalkan megi jer...
Dia : Betul lah..awk kena fhm sy keje mlm..lain la mcm awk..nnt sy masak utk awk yer..sblum sy masuk keje sy masak dulu..tapi jangan nangis pulak...
Aku : Nape lak nk nangis??

Korang nak tau nape dia kata camtu...hahaha..menangis sbb confirm dapur jadi tunggang terbalik..semestinya mmg xpandai nak masak apa-apa pun..menangis aku makan makanan dia masak nanti...baik xpayah.....

Seterusnya...

Aku : Teh o ais satu...
Dia: Hari ni kedai dkt bwh abis ais batu..kalau malam esok ada kot..
Aku : Awk la buat..
Dia : Nak buat kat mana??semua kedai abis ais batu..kecuali umah awk jer ada..
Aku : Petronas dan 7-e ada jual..
Dia : Semua xde..van ais batu xjual hari ni..
Aku : Jadinya sy kena buat sendiri la kat umah yer..
Dia : Ya lah..nak buat camner..

Pandai la dia tu melayan kesengalan aku ni..padahal xpernah sekali pun buat air..kekononnya la tu semua ais xde sbb dia malas nk belikan aku air...hihihi...dia pun tau aku sengaja nk mengada-ngada tu...

Layankan jela yer...hihihi..


4 comments:

  1. hehehe...memacam peel yer...huhuhu.layankan ajer..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaya..hihi..peel camtu buat hidup kita tersenyum...

      Delete
  2. hahaha! sengal kowang berdua, same je!
    hehehee..pis yo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. emme..mmg sengal..tp best jugak sometimes bergurau senda..hihi

      Delete

Popular Posts