PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 13, 2012

Rujukan Pautan..

Assalamualaikum....hari ni aku dah ada bukti sape yg datang ke blog aku dan memulakan penyebaran cerita-cerita BAIK tentang aku ni...hihihi...watch u out okey....

Kalau nak baca..fine..baca je setakat ni dan abis di sini..xpayah nk perli-perli atau kutuk-kutuk orang tertentu di luar blog ni...kalau nk tau lebih lanjut atau ada tak puas hati apa-apa...sila tinggalkan komen...aku dah tau blog ko..so jgn pulak aku duk perli-perli tentang cerita ko di seluruh dunia bloggers ni...ataupun aku report spam blog ko lak.. boleh???

Di blog aku ni ada rujukan sape2 yang duk rajin melawat aku kat sini...hihihi..aku tau sape yang datang dan brepa kali kedatangan tu akan direkodkan...so berhati-hati la skit...semalam ada 6x ko dtg ke blog aku...terima kasih kepada incik Nuffnang yang bagi details rujukan pautan tentang blog skodeng tak bertauliah tu...

Kalu rajin skodeng tu..apa kata tlg tgk-tgk iklan2 yang ada kat blog aku ni..ada jugak pahala ko..tujuannya adalah utk kurangkan dosa ko duk mengumpat aku tu...hihihi..boleh ke camtu???

Sejujurnya...dah hilang segala rasa hormat aku kat si pengumpat tu...pasni kalau dia nak kata aku sombong ke apa...lantak ko laa...pedulik apa aku...aku tak guna duit ko okeh...

Mood marah kembali bila tgk rujukan pautan tu...padahal semalam dah cool....ermmm...bongok tul!Opssss...lupa nk bgtau...blog link aku ada kat bloglist dia...fuyyyooooo...glamour jugak aku ni yer..!!hihihi

Peace..no war :-b

No comments:

Post a Comment

Popular Posts