PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, June 20, 2012

Byk Huruf di Hari Rabu...

Assalamualaikum....

Hari ni aku berpuasa hari ke-4...ermm...masih berbaki beberapa hari lagi yang harus diganti...inilah masalah kalau dah xingat puasa dah ganti atau belum....pendekatan paling selamat ialah ganti je balik semua puasa yang ditinggalkan..hihihihi....

Bila dah puasa ni...aku mmg senyap di ofis...mmg xde mood nak ckp dengan sesiapa pun...kwn2 ofis mmg dah tau dah...hihihihi...pagi-pagi ni dah mula rasa mengantuk... otak pun tak dapat nk  berfikir dengan jelas..tindakan pun akan lambat...alahai...fail-fail pun blum abis tukar kulit lagi ni...malasnya!!

Seronoknya berpuasa di ofis ni ialah aku xperlu fikir nak makan apa utk sarapan dan makan tengahari...kadang-kadang tu dah naik penat fikir...mcm semlm aku terkena nasi yang xmasak...mmg terus hilang selera..makan ikan jer...kalau makan nasi xmasak, nnt aku akan sakit perut dan kembung..xnak ambik risiko tu..so puasa jela hari ni...

Cerita tentang balik kampung dan kursus di Melaka pun blum update lagi...byk benda nk dicerita tapi mood menulis belum nk muncul lagi ni...gambar-gambar pun blum transfer lagi...hihihi...ok..aku mengaku..aku sgt pemalas bila berpuasa...itu yang kadang-kadang risau nak ambik byk baju utk tempahan jahit manik... takut aku malas menjahit selepas waktu berbuka...hahaha...

Okla...nk sambung buat keje-keje apa yang ada ni....sila jgn malas yer cik Roz..hihi..

-Bye-

3 comments:

  1. semalam aku puasa, ari ni tak, sebab.. semalam ak tak masak, aku tapau je, lupe tapau lauk!
    hahaha...saja je kan.. smalam, nasi aku beli tu keras, isk2!! ape la.. nak niaga, tapi masak nasik pun fail!!
    grrrrr~ jom kite niaga nasi kerabu nak
    hahahahha!!!!

    selamat berpuasa yang~

    ReplyDelete
    Replies
    1. emme...itula masalah kalau beli mknan kt kedai..mmg tidak memuaskan..msak sendiri nasi+telur goreng kat umh lagi sodapp...

      Delete
  2. sy pun tgh puasa ganti hari ke-4 :)

    ReplyDelete

Popular Posts