PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, June 12, 2012

Puasa lagi...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..hari ni aku berpuasa lagi...hari ke-2 berpuasa...bila berpuasa kwn-kwn ofis kata aku senyap di tempat duduk...hihihi...sebenarnya byk keje yang harus diselesaikan sebelum berangkat ke Melaka tengahari esok...ini adalah untuk Bengkel/Kursus ISO mulai esok hingga Jumaat..so puasa akan bersambung pada minggu depan pulak...hihihi..

Biasanya aku ganti puasa sebyk 7hari...sejujurnya aku pun dah tak ingat brepa hari aku 'cuti' berpuasa pada tahun lepas...nape la aku lupa nk tanda ek??bila dah tua byk benda dah semakin lupa kot...hihihi....Insyaallah kalau diberi kesempatan aku akan berpuasa lebih drp 7 hari...mungkin sekali dengan puasa sunat...

Semalam berbuka puasa dengan kari ayam..of coz la hand made by me...hihi..pastu kerang rebus...sedap betul walaupun lauk simple..adik aku yang nak dtg umah pun xjadi datang coz dia letih..ibu mengandung 6 bulan camtu laa...siang keje dan malam dah xleh nak gerak ke mana...padahal dah janji nak makan kt umah aku...ermmm...xpela..aku berbuka puasa sorang-sorang pun no hal...makan nasi bertambah jugak..hihihi

Hari ni ofis agak kelam kabut sikit..esok akan diadakan 'bengkel pemantapan' selama 1 hari yang akan dihadiri lebih kurang 120 orang pegawai drp KKLW dan juga Agensi/Jabatan...so pagi-pagi esok aku mungkin akan menolong kawan-kawan di kaunter pendaftaran sebelum bertolak ke Melaka...

Di kala ketiadaan jiran sebelah Aainaa cuti bersalin 3 bulan ni...rak baru smpai..kena la punggah semua fail-fail unit aku dan Aainaa utk dimasukkan ke dalam rak....pastu time ni ler nak kena tukar kulit baru utk fail-fail...ok..untuk unit aku mmg xde masalah..tapi utk unit Aainaa...hihihi...boleh ke awk buat masa awk balik nnt??tulisan xcantik mcm Aainaa...

Blog akan diupadate sekiranya tuan tanah ni rajin...tapi rasanya minggu depan la kot...hihihi...xde masa nk menulis bila dah masuk bengkel/kursus...hihihi

Ok...see u then

Nota Kaki: Menu berbuka hari ni ialah ayam goreng dan kailan sos tiram...!!

3 comments:

  1. euwww..ayam ke....
    aku takleh la tgk ayam, aku feel loya2 je..huhuhu...

    aku rase nak wat gulai tempoyak patin, meh le buka same! hehehe..eh?ko makan ke ikan patin? hiiiii~

    ReplyDelete

Popular Posts