PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, June 25, 2012

Sudah cukup cukup sudah.....

Assalamualaikum....pagi ini dengan izin ALLAH aku mengetahui sesuatu yang membuktikan kata hati aku selama ni mmg betul...ALLAH tu Maha Berkuasa....betul...bertahun-tahun hati aku kata ''ya betul'' walaupun aku xpunya bukti dan pengakuan yang sahih drp empunya badan...xpe..aku yg buat keputusan untuk undurkan diri drp permainan bodoh tersebut...

Dan..akhirnya selama bertahun..bukti dah ada di depan mata...aku xtau sama ada org yang emelkan pada aku minggu lepas tu nak memberi aku bisnes atau hanya nk tunjukkan bukti???apa motif beliau sebenarnya ??

Ermmm...kalau si dia terbaca blog ni...mohon sgt2 xpayah la ganggu kehidupan aku lagi...aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang...Nasihat aku ialah jaga suami puan elok2 yer..sy xde ikatan apa-apa yang dia...cuma dia berhutang je dgn sy...kalau ada duit tolong la settlekan hutang tu yer....sampai akhirat pun sy xkan halalkan hutang tersebut...

Bak kata Nirwana Band...hahaha....sudah cukup-cukup sudah...cukup sampai di sini saja...aku dah penat nak layan semua benda mengarut-ngarut ni....buang masa...kalau nk tau citer sebenar cakap jela..tak payah ''lipat'' aku bgtau nk tempah jahit manik pulak yer..

Nota Kaki: aku bukannya orang yg cepat mengalah dengan cabaran hidup....

6 comments:

  1. ape kes ni rose? citer la kat aku.. hehehe.. aku sudi dengar..kalo ko nak citer la...hihihi~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emme...hahaha...xnak la aku citer kat ko...sibuk betul ko ni...

      Delete
  2. Ya sentiasa tabah dan jangan pernah mengalah ya sis...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uci..jgn risau..Insyaallah aku sentiasa akan jadi tabah..

      Delete
  3. Hubby dia cuba ngorat awak ke Roz (opsss! maaf!)

    ReplyDelete
  4. xdela ngorat..cuma bg bunga je kat sy...hahaha...

    ReplyDelete

Popular Posts