PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, April 13, 2011

Ada Org Ngurat Cik Rose??

Assalamualaikum...selamat pagi kepada semua kawan-kawan..semlm xde mood nk post entri baru..mood untuk update pasal percutian aku tu..errmmmm....hilang di bawa arus laut cina selatan...

Satu masalah yang menimpa aku ni..last week ada sorg lelaki tersalah call aku..dia nak carik org bank..a few times aku ckp yg dia tersalah nombor..namun dia degil dan last-last nak berkenalan..amboiii...suka hati dia!this few days gak ler aku dihujani dgn panggilan telefon dan juga sms..biasanya sehari mmg sgt jarang org call atau sms aku ni..al-maklum ler bukan glamour sgt pun...

Aku ni awek org..jenis yg setia dan jujur..kalau sekadar berkwn might be tak kisah sgt..nnt aku takut pihak satu lagi tu akan terjatuh..aku jugak yg kena pancung dgn MSA tu..tak sanggup..tak sanggup..sayang aku tetap pada incik MSA walaupun dibadai arus tsunami...cewwaaahhh..pandai cakap!huhu...

Pesanan pihak penaja: Kepada incik MSA..sila pinang sy cepat-cepat skit..ada org nk ngurat saya ni...!

4 comments:

  1. hahahaha..cik Rose2!, tah2 ko ade iklan kan kot, hahaha...ramai lak nak ngorat ko yea, aku rasa En MSA tak senang duduk la ni, hehehehe...dugaan tu...kuatkan iman ko, okey.

    ReplyDelete
  2. ayokkk2. kang melepas camane. heee

    ReplyDelete
  3. emme:giler apa aku nk iklan..hihi..harap MSA xsenang duk laa..cpt skit pns dia tu..asyik suam jer..penat aku tggu...

    silah: padan muka dia..

    ReplyDelete
  4. hehehe..nanti adalah orang kena fire ngan encik MSA yer

    ReplyDelete

Popular Posts