PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 1, 2011

Lawatan Kerja Dato' Hasan Malek

Assalamualaikum..
Sebelum ni aku pernah mention pasal aku ke taiping/selama, perak sebab keje kan..ini adalah kali ke-2 aku ke tempat projek berkenaan..so the particular psl lawatan tersebut ialah seperti berikut: (org gomen menulis)haha..

Lawatan: Projek Kraftangan Berasaskan Daun dan Kayu Getah 
Tempat: Kampung Garok, Selama, Perak
VVIP : Dato' Hasan Malek, Timbalan Menteri KKLW
Tarikh: 27 Mac 2011 (Ahad)
Jam: 10.00 pagi - 12.00 tengahari

Pada hari berkenaan, kul 4 pagi aku bangun tido, kul 5pagi bertolak drp Putrajaya, singgah di RnR Rawang utk solat subuh dan kul 8pagi singgah di RnR Bukit Gantang untuk minum pagi..tiba di Selama jam 9.30 pagi..pada kul 10pagi, Dato' Hasan tiba dan abis majlis pada kul 12 tengahari..kul 2.00 bertolak balik dan tiba di Putrajaya pada pukul 6.00 petang..inilah first time 'keje giler' sepanjang aku berkhidmat dlm gomen ni..aku rasa mcm sgt letih dan penatnya..

Jom layan gambar lak


Program Lawatan Kerja Timbalan Menteri KKLW


Ketibaan Dato' Hasan


Bersalaman dengan orang kampung


Antara penduduk kampung yang hadir..meriah!


Ucapan 


Sesi melihat demo


Lawatan ke tempat 'rendaman' daun getah


Seronok sgt Dato' Hasan bertanya tu..

Antara produk yang dihasilkan..

Jambangan Bunga
bunga-bungaan 
Di beg, kotak dan juga bunga telur
Bunga dalam frame
Bunga Tekap
Bunga Dinding
Tutup saji


No comments:

Post a Comment

Popular Posts