PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, September 3, 2010

Menghitung Hari

Salam kepada semua kawan-kawan bloggers

Sesuai dengan tajuk di atas..hihihi..aku tengah menghitung hari untuk kawin balik kampung daaa...
Tak sabar rasanya nak tunggu esok dan lusa..
Pastu..yuhuuuuu...balik kg..ooo..balik kg..hati riang..!!
Daripada Jan-Ogos, ini kali ke-3 aku balik kampung..sgt sikit kan..
Sebabnya aku nak spend cuti raya sebanyak yg boleh..
Untuk pengetahuan semua, aku akan bercuti pada 5-16 Sept 2010
Itupun kalau di ikutkan hati yg lara berbunga-bunga ni nk cuti pada 4-19hb
Tapi bili fikirkan adik aku yang bekerja..kesian lak dia..itupun dia dah ambik unpaid leave
Aku balik drive dgn adik aku..

Aku punya cuti of coz la byk lagi..ada dlm 21 hari
Bila ditolak balik beraya sebanyak 7 hari balance cuti masih ada 14 hari
So masih banyak berbanding kwn-kwn ofis untuk cuti raya haji selama seminggu
Over kan..mmg setiap tahun aku akan cuti raya over sikit drp orang lain..hihihi..

Persiapan raya aku??
Ok..baju raya dah tempah 3pasang jer..hahaha..
Biskut raya dah beli
Duit raya untuk kanak-kanak dah prepare
Oppss..kasut raya dan handbag raya xde :-(
Sape nk belikan untuk aku..tolong..!
Barang-barang dah dimasukkan dalam kete kecuali beg pakaian..bonet dah penuh!
Over lagi sekali..Excited nak balik kampung la katakan..

Jadual untuk 3 hari yang mendatang lak..
Jumaat pas berbuka nak gie jumpa Mr. MSA..nak bagi baju Melayu dia yang putih tomei-tomei itu
Aku tolong belikan sebab dia bz sgt..xde masa nak shopping mopping ni
Pastu, sabtu nak gi jemput adik aku di Pantai Dalam
Ahad pagi..Insyaallah dalm kul 4 pagi bergerak balik ke kg..
Sahur tengah jalan ler nampak gayanya yer..
Dijangkakan tiba pada kul 11 pagi..itupun kalau jalan jem..hopefully!

Mohon kawan-kawan doakan semoga adik dan adik selamat sampai di kampung dan juga selamat kembali ke sini yer...

p/s: tahun lepas planning raya tahun nak beraya kat sg.siput, perak tapi terpaksa ditangguhkan di atas sebab2 yg tertentu..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts